khodnevisLogo

ادیتور هوشمند خودنویس

 

ادیتور خودنویس شامل ۴ ویژه‌گی هوشمند برای تولید محتواست که می‌تواند کارایی شما را در تولید محتوا افزایش دهد.

ادامه‌نویسی

حتما برای شما پیش اومده که برای ادامه دادن متنی دچار مشکل شدید و ایده‌ای نداشتید، با سرویس ادامه‌نویسی خودنویس می‌تونید هر قسمت متن رو که خواستین انتخاب کنید و خودنویس اون رو با توجه به مفهوم متن انتخابی، برای شما ادامه و بسط خواهد داد.

بازنویسی

همچنین در مواقعی برای پرهیز از سرقت ادبی، نیاز به بازنویسی متن دارید، میتونید از سرویس یازنویسی متن استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن خودنویس متن شما رو با جمله بندی و ساختار جدید جدید بازنویسی کنه

خلاصه‌نویسی

وقتی نیاز دارید تا چکیده‌ای از مطلب مورد نطرتونو داشته باشید، میتونید متن مورد نظر رو انتخاب کنید و خودنویس با درک مفهوم متن انتخابی، اون رو برای شما در در عرض چند ثانیه خلاصه خواهد کرد.

تغییر لحن

همچنین زمانی که می‌خواهید متنی با لحنی متفاوت داشته، خودنویس میتونه با درک موضوع متن شما، اون متن رو با لحنی متفاوت تولید کنه. فقط کافیه متن رو داخل ادیتور انتخاب کنید و لحن مورد نطر خودنونو مشخص کنید تا خودنویس متنی با لحن متفاوت برای شما تولید کنه.

 

با استفاده از این ویژگی‌ها، شما می‌توانید کارایی خود را در تولید محتوا افزایش دهید و به راحتی متن‌های مناسب برای اهداف خود داشته باشید.

khodnevisLogo

خودنویس

خودنویس برات مقاله حرفه ای و سئو شده می نویسه !

خروج از حساب کاربری

آیا شما می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید؟