هوش مصنوعی Gemini : آموزش استفاده، کاربردها و پتانسیل ها

هوش مصنوعی Gemini: آموزش استفاده، کاربردها و پتانسیل ها

هوش مصنوعی Gemini بر روی یک مجموعه داده عظیم از متن و کد آموزش دیده است که شامل کتاب‌ها، مقالات، کدهای نرم‌افزاری و سایر منابع متنی است. این مجموعه داده به gemini اجازه می‌دهد تا معنای متن را درک کند و در پاسخ به درخواست‌های کاربران، متنی مولد و مرتبط تولید کند. در واقع هوش مصنوعی جمینی یک مدل چند حالته است که به طور بی درنگ از متن، تصاویر، ویدئو، صدا و کد استدلال می‌کند. این مدل هوش مصنوعی از گوگل، یک پیشرفت قابل توجه در قابلیت‌های هوش مصنوعی را نشان می‌دهد و در وظایف مختلفی مانند درک زبان، استدلال، درک مطالعه، استدلال‌های عقلانی، ریاضیات، تولید کد و … از متخصصان انسانی بهتر عمل می‌کند. Gemini در سه نسخه Ultra، Pro و Nano عرضه شده است که هر کدام برای وظایف مختلف مناسب هستند. وجه تمایز این مدل این است که توانایی تبدیل هر نوع ورودی به هر نوع خروجی را دارد و می‌تواند بر اساس ورودی‌های مختلف، کد، متن و تصاویر تولید کند.

هوش مصنوعی gemini

مقدمه ای برای مدل هوش مصنوعی gemini

مدل هوش مصنوعی ژمینی توسط Google DeepMind طراحی‌شده‌است و از پیشرفت چشمگیری در توانایی‌های چندمنظوره AI برخوردار است. این مدل اولین مدل است که توانسته است توانایی انسان‌ها در زمینه مسائل زبانی چند محوره را پیشه کند. با بررسی دقیق و کامل این مدل، می‌توان به نتایج مثبت و قابل‌توجهی در تمامی وظایف چندمنظوره متمرکز شد.

بررسی gemini به عنوان یک مدل چند حالته

این تصویر چند وجهی بودن مدل هوش مصنوعی gemini را توضیح می دهد
مدل چندوجهی هوش مصنوعی gemini

مدل ژمینی نه تنها توانایی تولید کد بر اساس ورودی‌های مختلف را دارد، بلکه می‌تواند متن و تصاویر را به صورت ترکیبی تولید کند. علاوه بر این، این مدل قادر است به صورت بصری در زبان‌های مختلف استدلال کند و از زبان‌های مختلف استفاده کند. این بدان معناست که جمینی می‌تواند روابط بین متن و تصاویر را درک کند و از این اطلاعات برای تولید متن خلاقانه و آموزنده استفاده کند. به عنوان مثال، جمینی می‌تواند برای تولید توصیفی از یک تصویر استفاده شود، یا برای ترجمه یک تصویر از یک زبان به زبان دیگر. همچنین می‌توان از جمینی برای نوشتن داستان‌ها یا شعرهایی که تصاویر را در خود جای داده‌اند استفاده کرد، یا برای پاسخگویی به سؤالات در مورد تصاویر به روشی جامع و آموزنده.

توانایی جمینی در استدلال بصری هنوز در حال توسعه است، اما پتانسیل این را دارد که نحوه تعامل ما با رایانه‌ها را متحول کند. به عنوان مثال، جمینی می‌تواند برای ایجاد رابط‌های کاربری غوطه‌ورتر و جذاب‌تر یا تولید محتوای خلاقانه‌تر و آموزنده‌تر استفاده شود.

مقایسه با مدل‌های بزرگ زبانی موجود

مدل ژمینی یک مدل «natively multimodal» است، به این معنی که می‌تواند از داده‌هایی علاوه بر متن، مانند صدا، ویدیو و تصاویر نیز بهره ببرد. این نشان می‌دهد که مدل‌های هوش مصنوعی می‌توانند مقدار قابل‌توجهی اطلاعات درباره جهان یاد بگیرند.

اهمیت ژمینی در توسعه هوش مصنوعی

مدل ژمینی به عنوان یک مدل هوش مصنوعی چند حالته، به تازگی در دست آموزش است و از قابلیت‌های چند حالته قابل‌توجهی برخوردار است که در مدل‌های قبلی دیده‌نشده‌است. با تنظیم دقیق و آزمون‌های دقیق برای ایمنی، این مدل در اندازه‌ها و قابلیت‌های مختلف در دسترس خواهد بود.

پیامدهای آینده هوش مصنوعی

با پیشرفت‌های مداوم در حوزه هوش مصنوعی، مدل ژمینی یک گام مهم در جهت توسعه هوش مصنوعی به صورت مسئولانه است. این مدل با توجه به امکانات برجسته‌ای که ارائه می‌دهد، می‌تواند به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کند تا با هوش مصنوعی نوآورانه‌ترین محصولات و خدمات خود را ارائه دهند.

مقایسه gemini با chatgpt 

مقایسه هوش مصنوعی gemini با هوش مصنوعی chatgpt

امنیت و هماهنگی

  • GEMINI به تازگی تحت بررسی‌های جامع ایمنی از جمله تجزیه و تحلیل تبعیض و محتوای های غیر مجاز قرار گرفته است.
  • GPT-4 با بهبودهای ایمنی و هماهنگی خود، احتمال پاسخ به درخواست‌های محتوای غیرمجاز را ۸۲٪ کاهش داده و ۴۰٪ احتمال تولید پاسخ‌های واقعی نسبت به GPT-3.۵ را افزایش داده است.

همکاری‌های مختلف و کاربردها

  • GEMINI توسط گوگل در محصولات خود مانند Bard و Pixel گنجانده می‌شود و توانایی تفکر، برنامه‌ریزی و نوشتن را بهبود می‌بخشد.
  • GPT-4 با سازمان‌هایی مانند مایکروسافت بینگ، دوولینگو، استرایپ و مورگان استنلی همکاری می‌کند تا در زمینه‌های مختلفی مانند یادگیری زبان، دسترسی پذیری، تجربه کاربری و مدیریت دانش، استفاده از مدل‌های زبان پیشرفته را بررسی کند.

توضیح در مورد قابلیت‌ها و امکانات مدل هوش مصنوعی GEMINI

مدل هوش مصنوعی GEMINI که توسط گوگل معرفی‌شده‌است، به عنوان آخرین مدل زبان بزرگ شرکت معرفی‌شده‌است که توانایی بالقوه‌ای در تحت پوشش گرفتن تقریبا همه محصولات گوگل را دارد. این مدل در سه نسخه مختلف عرضه‌شده‌است: نسخه سبک Nano برای استفاده آفلاین در دستگاه‌های اندروید، نسخه قدرتمند Pro که به زودی بسیاری از خدمات هوش مصنوعی گوگل را تامین خواهد کرد و پشتوانه Bard است. و همچنین نسخه بسیار قدرتمند Ultra که بیشتر برای مراکز داده و برنامه‌های شرکتی طراحی‌شده‌است. این مدل در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی موجود است و اما به زودی به دیگر زبان‌ها نیز گسترش خواهد یافت. از جمله امکانات برجسته این مدل، توانایی درک و تعامل با ویدیو و صدا است که از آن به عنوان یک نقطه قوت بزرگ برخوردار است.

توانایی‌های GEMINI

– تحت پوشش گرفتن تقریبا همه محصولات گوگل

– سه نسخه مختلف: Nano، Pro، Ultra

– توانایی درک و تعامل با ویدیو و صدا

– گسترش به دیگر زبان‌ها

توضیح در مورد قابلیت‌ها و امکانات مدل هوش مصنوعی ChatGPT

در مقایسه با GPT-4 از OpenAI، مدل هوش مصنوعی GEMINI به نظر می‌رسد که در بنچمارک‌ها و تست‌های مقایسه‌ای بهتر عمل کرده است. این مدل به دلیل توانایی درک و تعامل با ویدیو و صدا، از نظر گوگل به عنوان یک مدل چندحسی طراحی‌شده‌است. این مدل توانایی کار با تصاویر، ویدیو و صدا را دارد و به تدریج قصد دارد که از این قابلیت‌ها برای تشویق به تولید پاسخ‌های متنوع در هر نوع ورودی استفاده کند. این مدل تاکنون توانایی‌های زیادی در تولید کد دارد و گوگل امیدوار است که کدنویسی به عنوان یکی از کاربردهای برجسته این مدل محسوب شود.

توانایی‌های برتر ژمینی نسبت به چت جی پی تی

– توانایی درک و تعامل بسیار عمیق تر با ویدیو و صدا

– قابلیت کار به صورت کاربردی با تصاویر و ویدیو

– تولید پاسخ‌های بسیار هوشمندانه در ترکیب متن و تصویر به صورت همزمان

عملکرد ترکیبی هوش مصنوعغی Gemini در مواجهه با متن و تصویر به صورت همزمان
تولید تصویر: Gemini می تواند چندین تصویر را با متنی که در هم آمیخته شده است، تحلیل کند و خروجی بگیرد.
پرامپت متشکل از تصویر و متن: در شکل سمت چپ، Gemini Ultra نشان داده شده است با یک مثال، کاربری از ایجاد پیشنهادهای ایجاد گربه و سگ از نخ با ارائه دو رنگ، آبی و زرد ارائه می دهد. سپس، از مدل خواسته می‌شود تا پیشنهادات خلاقانه را با دو پیشنهاد جدید تولید کند او رنگ صورتی و سبز و تصاویری از پیشنهادات خلاقانه برای ساخت آووکادوی سبز تولید می کند.

مقایسه تفاوت‌ها در امکانات و قابلیت‌های این دو مدل

تفاوت‌های موجود در امکانات و قابلیت‌های مدل‌های هوش مصنوعی GEMINI و ChatGPT مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال، مدل GEMINI دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های چند وجهی است و قادر به تجزیه و تحلیل تصاویر و صدا در کلیپ نمونه‌ای است که توسط گوگل منتشر‌شده‌است. از طرفی، مدل ChatGPT که بر اساس مدل GPT-3.۵ ساخته‌شده‌است، قابلیت‌های محدودتری دارد. این تفاوت‌ها می‌تواند برای کاربران در انتخاب مدل مناسب برای نیازهای خود موثر باشد.

نتایج بنچمارک

– GEMINI Pro در آزمون MMLU با درصد ۷۹.۱۳ درصد بهتر از GPT-3.۵ عمل کرده است

– GEMINI Ultra نیز در ۳۰ آزمون بنچمارک مختلف، از جمله تشخیص تصاویر و استدلال، عمل‌کرد بهتری نسبت به GPT-4 از خود نشان داده است

به نظر می‌رسد که GEMINI Ultra ممکن است برای کاربرانی که به دنبال یک مدل پیشرفته هوش مصنوعی هستند، گزینه مناسبی باشد.

نقش محدودیت‌ها و نیاز به شفافیت و آموزش کاربر در توسعه این دو مدل هوش مصنوعی

با توجه به مقایسه انجام‌شده‌بین مدل‌های Gemini و ChatGPT، مشخص‌شده‌است که هر کدام از این مدل‌ها نیازمندی‌ها و محدودیت‌های خاص خود را دارند. افزایش شفافیت و آموزش کاربران می‌تواند در توسعه این دو مدل هوش مصنوعی نقش مهمی ایفا کند و این امر می‌تواند بهبود عمل‌کرد و کارایی این مدل‌ها را به همراه داشته باشد.

از آنجا که این مدل‌ها در آینده با اشتیاق بیشتری پیشرفت خواهند کرد، اهمیت توجه به محدودیت‌ها، شفافیت و آموزش کاربر در توسعه آینده این مدل‌ها از اهمیت چشمگیری برخوردار است. این امور نیازمند توجه ویژه‌ای از سوی توسعه‌دهندگان و محققان در این حوزه است تا بتوانند مدل‌های هوش مصنوعی موثر و کارآمدی را ارائه دهند.

بررسی پیشرفت‌های آینده مدل هوش مصنوعی GEMINI

پیشرفت‌های آینده مدل هوش مصنوعی GEMINI و GPT-4 نشان می‌دهد که این دو مدل به‌طور قابل‌توجهی در فناوری هوش مصنوعی پیشرفت کرده اند. GEMINI بر روی چند چیز متمرکز است از جمله عملکرد مالتی مدیاهای متنی و تصویری و GPT-4 بر تاثیرات، ایمنی و قابلیت حل مسائل خلاقانه تاکید دارد. این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که مدل‌های هوش مصنوعی GEMINI و GPT-4 قادر به استفاده از استدلال بهبود یافته و از طریق شراکت‌های عملیاتی نشانه‌های کاربردی در دنیای واقعی را نشان می‌دهند.

مقایسه هوش مصنوعی gemini با هوش مصنوعی chatgpt
مقایسه هوش مصنوعی gemini با هوش مصنوعی chatgpt

Google DeepMind می گوید Gemini Ultra از رقبا بهتر عمل می کند

مقایسه gemini با رقبا
                         نمودار: Will Henshall برای TIME منبع: Google DeepMind

Google DeepMind در این اطلاعیه اعلام کرد که Gemini Ultra را با طیف وسیعی از مدل‌های رقیب مقایسه کرده است – GPT-4 OpenAI، Claude 2 Anthropic، Inflection’s Inflection-2، Meta’s Llama 2 و Grok 1 از xAI – و دریافت که مدل زبان gemini از آن رقبا بهتر عمل می کند.

ویژگی‌های کلیدی و توانایی‌های Gemini

ویژگی های کلیدی Gemini

  • پردازش چندحالتی: Gemini می تواند به طور همزمان چندین نوع ورودی را پردازش کند، مانند متن، کد، تصاویر و حتی صدا. این ویژگی باعث می شود که Gemini قادر به حل مشکلات پیچیده ای باشد که نیاز به پردازش اطلاعات از چندین منبع دارند.
  • عملکرد برتر: Gemini در ۳۰ مورد از ۳۲ شاخص معتبر در زمینه هوش مصنوعی بزرگ زبانی (LLM) عملکرد بهتری نسبت به سایر مدل ها دارد. این نشان می دهد که Gemini قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی در جهان است.
  • مقیاس پذیری و کارایی: Gemini به خوبی روی سخت افزار اختصاصی گوگل مانند TPU ها مقیاس بندی می شود و در مقایسه با مدل های قبلی کارآمدتر است.
  • توانایی کدنویسی: Gemini قادر به حل مشکلات کدنویسی پیچیده است و حتی می تواند کدهای جدیدی را تولید کند.
قابلیت های استدلال چندوجهی Geminiبرای ایجاد matplotlibcode برای تنظیم مجدد
قابلیت های استدلال چندوجهی Geminiبرای ایجاد matplotlibcode برای تنظیم مجدد

نسخه رندر شده کد تولید شده، حل موفقیت آمیز و توانایی مدل را نشان می دهد.

چندین قابلیت را در تصویر بالا مشاهده کردیم: (۱)به رسمیت شناخت توابع نشان داده شده در نمودارها؛ (۲)معکوس گرافی برای استنباط کدی که می‌تواند طرح‌های فرعی را ایجاد کند. (۳)پیروی از دستورالعمل گذاشتن قطعات فرعی در موقعیت های مورد نظر خود؛ و (۴)استدلال انتزاعی استنباط کنیم که نمودار نمایی باید در جای اصلی خود بماند، زیرا نمودار سینوسی باید از مسیر طرح سه بعدی خارج شود.

 

وجود سه نسخه Gemini – Ultra، Pro و Nano

جمینی یک مدل هوش مصنوعی قدرتمند است که از مالتی‌مودالیتی بهره می‌برد و در سه سایز مختلف Ultra، Pro و Nano در دسترس است. هر یک از این اندازه‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند و به کاربران امکان می‌دهند تا از ویژگی‌های متفاوت جمینی برای نیازهای خود استفاده کنند.

یک تصویر تبلیغاتی برای Google Gemini که در سه نسخه ارائه شده است
                   یک تصویر تبلیغاتی برای Google Gemini که در سه نسخه ارائه شده است

تبدیل ورودی به خروجی

جمینی قادر به تبدیل هر نوع ورودی به هر نوع خروجی است. این مدل می‌تواند کدها، متن‌ها، تصاویر و حتی داده‌های صوتی و ویدیویی را تولید کند. بر اساس ورودی‌های مختلفی که به آن داده می‌شود، می‌تواند کدها و متن‌ها، تصاویر و داده‌های صوتی و ویدیویی را تولید کند. همچنین، جمینی قادر به استدلال بصری در زبان‌های مختلف است و این امکان را فراهم می‌کند که از طریق تصویر، موسیقی و دیگر محتواهای چندرسانه‌ای، مسائل را به‌طور چندمودالی حل کند.

توانایی حل مسائل ریاضی به صورت بصری
بررسی راه حل یک دانش آموز برای یک مسئله فیزیک. مدل هوش مصنوعی gemini قادر به تشخیص صحیح است

توسعه و ادغام مسئولانه

جمینی از طریق فنون متنوعی مانند دیالوگ چندمودال، چندزبانگی، ایجاد بازی، حل معماهای بصری، تولید تصاویر و متون، استدلال منطقی و فضایی، ترجمه تصاویر، و فهم فرهنگی، می‌تواند از ظرفیت‌های چندمودال خود استفاده کند. این مدل به‌طور مسئولانه از ابتدا ساخته‌شده‌است و دارای تدابیر ایمنی و همکاری با شرکای مختلف برای ایجاد یک فضای امن و جامع است.

تصویری که نشان می دهد gemini به حریم خصوصی کاربران و استقارر مسئولانه متعهدانه پایبند است

کاربردهای بالقوه در زمینه‌های مختلف

جمینی یکی از مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی است که دارای اندازه‌های مختلف از جمله الترا، پرو و نانو است. این مدل توانایی تبدیل ورودی به خروجی را دارد و با بهره‌گیری از یک رویکرد مسئولانه، در توسعه و ادغام محصولات خود پیشرو است. همچنین، این مدل قابلیت‌های بالقوه‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، امنیت و تصویربرداری دارد که می‌تواند به نحوی منحصر به فرد در این حوزه‌ها کاربرد داشته باشد.

اعلانات از Google I/O ۲۰۲۳

معرفی PaLM ۲ – مدل بهبود یافته زبانی

در اعلانات از Google I/O ۲۰۲۳، این شرکت معرفی کرده که پالم ۲، یک مدل بهبود یافته زبانی را معرفی کرده است. این مدل، به نام Gemini، به عنوان یک مدل بنیادی جدید هوش مصنوعی اعلام‌شده‌و قدرتمندترین مدل شرکت گوگل تاکنون است. این اظهارنظر نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد تا به یک فصل جدید در حوزه هوش مصنوعی وارد شود و مدل‌های جدیدی را ارائه دهد که از مدل‌های زبانی بزرگ متن‌محور (LLMs) مختلف باشند و قادر به یادگیری اطلاعات از منابع چندوجهی (multimodal) مانند صدا، تصویر و ویدیو باشند. این امر نشان از تلاش گوگل برای ارتقائ هوش مصنوعی به سمتی است که به انسان‌ها کمک بیشتری کند.

معرفی Gemini به عنوان مدل بنیادی نسل بعدی

علاوه بر این، معرفی Gemini به عنوان یک مدل بنیادی نسل بعدی نیز از دیگر اعلانات مهم این جلسه بود. Gemini از اولین مدل است که برای چند حالتی بودن ساخته‌شده‌است و قادر است به بهبود زندگی روزمره ما کمک کند. این مدل توانایی تولید کد بر اساس ورودی‌های مختلفی که به آن داده می‌شود را دارد و همچنین قادر است متن و تصاویر را ترکیب کرده و درک بصری را در زبان‌های مختلف داشته باشد.

تمرکز بر ادغام چند حالتی و اتصالات کارآمد

همچنین، تمرکز بر ادغام چند حالتی و اتصالات کارآمد نیز از اعلانات مهم این جلسه بود. این تمرکز نشان از توانایی Gemini در تولید متن و تصویر ترکیبی، استفاده از تفسیر زبانی در تصاویر، و فهم سند درکی به صورت چند حالتی دارد. این اعلان نشان می‌دهد که Gemini قادر به انجام وظایف پیچیده و چند حالتی است و این امکان را به ما می‌دهد که هر نوع ورودی را به هر نوع خروجی تبدیل کنیم.

پیشرفت‌های مداوم برای ایجاد هوش مصنوعی کمک‌کننده‌تر

در این خبر اعلان‌شده‌است که گوگل در رویداد Google I/O ۲۰۲۳، به تلاش برای افزایش کارایی هوش مصنوعی و کمک به افراد، کسب‌وکارها و جوامع پرداخته است. این تلاش شامل معرفی مدل زبانی بهبود یافته به نام PaLM ۲، معرفی مدل بنیادی نسل بعدی به نام Gemini، تمرکز بر روی ادغام چند حالتی و کارایی بیشتر، و پیشرفت مداوم در جهت افزایش کمک‌رسانی هوش مصنوعی به افراد و جوامع است. این تلاش‌ها در چهار حوزه اصلی انجام می‌شود که شامل بهبود دانش و یادگیری، افزایش خلاقیت و بهره‌وری، امکان ساخت محصولات و خدمات نوآورانه توسط توسعه‌دهندگان و کسب و کارها، و ساخت و استقرار هوش مصنوعی به صورت مسئولانه برای همه افراد است.

ویژگی‌های هوش مصنوعی Gemini گوگل برای گوشی‌های پیکسل

اصول، کاربردها فعلی، و پتانسیل‌های آینده

با معرفی مدل هوش مصنوعی Gemini، گوگل به دنبال بهبود و توسعه زندگی روزمره ماست. این مدل به عنوان اولین مدلی که بهتر از انسان‌ها در دانش و قابلیت‌های زبان گسترده عمل می‌کند، شناخته می‌شود. علاوه بر این، Gemini در تمامی وظایف چند حالته عمل‌کرد SOTA را دارا است. این نشان می‌دهد که این مدل قادر به یادگیری از داده‌های متن، صدا، ویدیو و تصاویر است و از مدل‌های موجود محدودیت‌های خود را دارند و نیاز به رویکردهای جدیدی برای پیشرفت بیشتر دارند.

ویژگی‌های خاص برای گوشی‌های پیکسل – خلاصه رویکردها، پاسخ هوشمند Gboard

از جمله ویژگی‌های خاصی که برای گوشی‌های پیکسل ارائه‌شده‌است، خلاصه‌سازی رکوردر و پاسخ هوشمند Gboard است. این ویژگی‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌طور هوشمندانه با گوشی خود ارتباط برقرار کنند و از توانایی‌های جدیدی برای ایجاد، برنامه‌ریزی و تفکر بهره مند شوند.

ادغام Gemini Pro در Google Bard

از دیگر ویژگی‌های جالب Gemini، ادغام Gemini Pro در Google Bard است. این امکان به کاربران جدیدی برای ایجاد، برنامه‌ریزی و تفکر می‌دهد. این ویژگی‌ها اصلا به عنوان ویژگی‌های تلفن‌های پیکسل محسوب نمی‌شود، اما کاربران می‌توانند به راحتی از آن‌ها از طریق مرورگر تلفن‌های پیکسل استفاده کنند.

افکار آینده برای ویژگی‌های مبتنی بر Gemini برای گوشی‌های پیکسل

از جمله ایده‌های آینده برای ویژگی‌های مبتنی بر Gemini برای گوشی‌های پیکسل، توانایی‌های چند حالته مانند تولید متن و تصویر، استدلال بصری در زبان‌های مختلف و قابلیت‌های صوتی مانند ترجمه خودکار گفتار است. این ایده‌ها نشان‌دهنده امکانات جدید و پیشرفت‌های بزرگی برای گوشی‌های پیکسل است.

نتیجه گیری

با توجه به معرفی و امکانات مدل هوش مصنوعی ژمینی و اعلانات از Google I/O ۲۰۲۳، می‌توان گفت که ژمینی یک مدل هوش مصنوعی قدرتمند است که توانایی تولید محتوای چندمودالی را دارد و از مالتی‌مودالیتی بهره می‌برد. این مدل قادر به استدلال بصری در زبان‌های مختلف است و توانایی یادگیری از داده‌های متن، صدا، ویدیو و تصاویر را دارد. اعلانات از Google I/O ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که گوگل به دنبال بهبود و توسعه زندگی روزمره افراد است و از این مدل برای افزایش کمک‌رسانی هوش مصنوعی به افراد و جوامع استفاده می‌کند. این نشان می‌دهد که ژمینی دارای پتانسیل‌های زیادی برای استفاده‌های آینده است و می‌تواند نقش مهمی در توسعه فناوری هوش مصنوعی ایفا کند.

برای آموزش هوش مصنوعی می توانید مقالات وبسایت خودنویس و سپهر بیات را دنبال کنید!

خروج از حساب کاربری

آیا شما می‌خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید؟